Back to top

Αρχείο για Ειδήσεις

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΒΛΑΧΕΡΝΑΙΩΝ ΒΡΑΒΕΥΣΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ

Παρασκευή, 15 Ιουλίου, 2011 στις 3:28μμ | Κατηγορία: Ειδήσεις | Ν.Δ.Κ.

Πιστός στο ραντεβού του, ο Σύλλογος Απανταχού Βλαχερναίων, βράβευσε και φέτος τους καλύτερους μαθητές της Γ΄Γυμνασίου και της Γ΄Λυκείου στην Βλαχέρνα, προσφέροντας τους, από ένα φορητό υπολογιστή. Οι υπολογιστές φέτος δόθησαν στον Κώστα Λ.Τσαρουχά (Γ΄Λυκείου) και στον Τρύφωνα Χρ.Πανουσόπουλο (Γ΄Γυμνασίου). Ο Σύλλογος αποδεικνύει με αυτή την ενέργειά του, πως μπορεί να προσφέρει πραγματικά στην μαθητική νεολαία του χωριού μας, αλλά και να τους βοηθήσει πραγματικά στην πορεία τους. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στον Σύλλογο.

Προσωρινή μεταφορά της εικόνας της Παναγίας της Γοργοεπηκόου

Πέμπτη, 14 Ιουλίου, 2011 στις 8:45πμ | Κατηγορία: Ειδήσεις | Ν.Δ.Κ.

Οι οικοδομικές εργασίες επέκτασης και αγιογράφησης που εκτελούνται στο εκκλησάκι της Παναγίας της Γοργοεπηκόου στη Βλαχέρνα, δυσχεραίνουν την προετοιμασία και την τέλεση της θείας λευτουργίας, όπως καθιερωμένα ετελείτο  κάθε χρόνο στη γιορτή της, στις 16 Αυγούστου. Για τους λόγους αυτούς, όπως προέκυψε ύστερα και από συνενόηση με τη Μητρόπολη καθώς και με τον Ιερέα του χωριού μας αιδεσιμότατο κ.Παναγιώτη Τρυφωνόπουλο η εικόνα της Παναγίας,για φέτος και για μία μόνο ημέρα, θα μεταφερθεί στις 15 Αυγούστου 2011 στο Μοναστήρι της Παναγιάς της Ελεούσας, για να τιμηθεί μαζί με τις άλλες εικόνες κατά τη θεία λειτουργία που θα τελεστεί εκεί την ημέρα αυτή.

                                                     Από τους διοργανωτές

Στην Ουγγαρία ο Βλαχερναίος κολυμβητής Γιώργος Διον.Παπουτσής

Δευτέρα, 11 Ιουλίου, 2011 στις 2:25μμ | Κατηγορία: Ειδήσεις | argy

Στην πόλη Μίσκολε της Ουγγαρίας βρίσκεται από σήμερα  Δευτέρα ο Γιώργος Παπουτσής, μαζί και με την υπόλοιπη αποστολή της Εθνικής ομάδας τεχνικής κολύμβησης εφήβων-νεανίδων, που 13-17 Ιουλίου 2011 θα λάβει μέρος στο 13ο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα. Ο αθλητής του Generali– Α.Ν.Ο. Αργυρούπολης θα μετάσχει στα εξής αγωνίσματα: 800-1500μ. επιφάνειας και 4Χ200μ. επιφάνειας, διεκδικώντας την καλύτερη δυνατή παρουσία και τη βελτίωση των ατομικών του επιδόσεων. Ευχή όλων μας, ο Γιώργος να σαρώσει όπως πάντα…


Η Βλαχέρνα έδωσε το παρόν στους αγώνες των Special Olympics

Δευτέρα, 11 Ιουλίου, 2011 στις 2:05μμ | Κατηγορία: Ειδήσεις | Ν.Δ.Κ.

Θερμά συγχαρητήρια σε αυτούς που βοήθησαν να πραγματοποιηθούν οι αγώνες των spesial Olympics στη χώρα μας.

Φυλλιώ Χαρ. Τσαρουχά με τον Θανάση Παν. Καρούντζο  

“Μ.Κ.Β.”: Η γιορτή της Παναγίας των Βλαχερνών να γίνει θεσμός για το χωριό μας

Σάββατο, 9 Ιουλίου, 2011 στις 7:05μμ | Κατηγορία: Ειδήσεις | Ν.Δ.Κ.
Στη βρύση της Καστανιάς και κάτω από τις δροσερές Iτιές στήθηκε το τραπέζι του μικρού πανηγυριού για τον εορτασμό του μοναστηριού της Παναγίας των Βλαχερνών, από τον πολιτιστικό σύλλογο “Μορφωτική Κίνηση Βλαχέρνας” το Σάββατο 2 Ιουλίου 2011, που κατέληξε σε παραδοσιακό γλέντι.
Πιστοί προσκυνητές από τη Βλαχέρνα και τα γύρω χωριά συμμετείχαν στη θεία λειτουργία, ασπάστηκαν την Ιερή εικόνα της Παναγίας και έλαβαν άρτο που προσφέρθηκε στον προαύλιο χώρο του μοναστηριού από πιστούς. Ύστερα όλοι ευχαριστήθηκαν τις ετοιμασίες του συλλόγου στο χώρο της βρύσης, γεύτηκαν το βραστό κρέας της γίδας που προσέφερε ο κτηνοτρόφος Ηλίας Ν. Καρούντζος και μαγείρεψε ο γκουρμέ σεφ Γιώργης Βασ. Τσαρουχάς  και το γλυκό κρασί που προσέφεραν από τα βαρέλια τους οι αδερφοί Ν.Παπαναστασίου. Το κέφι φούντωσε όταν άξαφνα ακούστηκαν ο ήχος της πίπιζας που έπαιζε μελωδικά ο Χρήστος Τσαρουχάς (Τριψιάνας) και το ρυθμικό νταούλι που κρατούσε ο Γιώργης Καρούντζος (Γραμματέας). Παραδοσιακή μουσική και παλιά αυθεντικά τραγούδια ακούγονταν μέχρι τα διπλανά αγνάντια χωριά και κρατούσαν το χορό ζωηρό μέχρι το μεσημέρι.
Το γλέντι συνεχίστηκε σε όλο το δρόμο για το χωριό και η παρέα σταματούσε, σε κάθε σπίτι που κερνούσε για χρόνια πολλά. Έφτασε μέχρι το υπόγειο του μπαρμπα-Γιώργη του Καρούντζου (Μπουζαρίζα) και κεράστηκε με κρασί και φρέσκο τυρί.
Η Μορφωτική Κίνηση Βλαχέρνας ευχαριστεί όσους προσέφεραν και συμμετείχαν στη διοργάνωση της γιορτής της Παναγίας των Βλαχερνών και σκοπεύει να την συνεχίσει ώστε να γίνει θεσμός για το χωριό μας. Στην εκδήλωση παρεβρέθησαν μέλη από όλους τους φορείς-συλλόγους της Βλαχέρνας.
Αξίζει να αναφερθεί η ανακατασκευή της μάντρας στον προαύλιο χώρο του μοναστηριού (δεξιά της εισόδου), που έγινε με προσωπική εργασία του μπαρμπα-Σωτήρου Ηλ. Τσαρουχά και του Γιώργου Ι. Καρούντζου με υλικά που μετέφερε αφιλοκερδώς ο Δημήτρης Λ. Κολλίντζας, όπως επίσης και ο καθαρισμός του χώρου της αυλής της βρύσης που έγινε με προσωπική εργασία του Φώτη Πανούση. Εδώ να σημειώσουμε πως η διαμόρφωση του χώρου της Βρύσης της Καστανιάς, που έγινε από συμπατριώτες μας πριν λίγα έτη, θα πρέπει να προσεχθεί ιδιαιτέρως, ώστε να αποτελεί το σημείο συνάντησης στη γιορτή του χωριού μας, αλλά και πόλο έλξης για τους επισκέπτες.

Η ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΤΗΝ 1 ΙΟΥΛΙΟΥ 2011

Τρίτη, 5 Ιουλίου, 2011 στις 3:54μμ | Κατηγορία: Ειδήσεις | J.Arkas

Την 1η Ιουλίου 2011 πραγματοποιήθηκε  η τέλεση της θείας  λειτουργίας  στο εξωκκλήσι του Ιερού Ναού των Αγ. Αναργύρων στη Βλαχέρνα,  για τον εορτασμό της ονομαστικής τους εορτής. Αρκετός κόσμος παραβρέθηκε για να προσκυνήσει και να συμμετάσχει στη Θεία Λειτουργία, να λάθει τη Θεία κοινωνία και να πάρει αντίδωρο από το χέρι του Ιερέα. Πολλές ήταν οι προσφορές, με άρτο των πιστών, που έλαβαν ευχές για υγεία και για χρόνια πολλά. Επίσης ένα κατσίκι προσέφερε ο κτηνοτρόφος Βασίλειος  Πανουσόπουλος και το κέρδισε ο Σωτήριος Κολλίντζας (του Πασπαλιάρη από Αμερική) και μια κουλούρα προσέφερε η οικογένεια  Ι. Καβουρίνου και την κέρδισε η Δημήτρω Παπαχρόνη. Και του χρόνου.

ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ Η ΒΛΑΧΕΡΝΑ

Σάββατο, 2 Ιουλίου, 2011 στις 12:31μμ | Κατηγορία: Ειδήσεις | Ν.Δ.Κ.

Πλήθος κόσμου στο Μοναστήρι της Παναγίας των Βλαχερνών, παρακολούθησε την Θεία Λειτουργία και κατόπιν  κατέβηκε στην βρύση της Καστανιάς, όπου στήθηκε παραδοσιακό πανηγύρι και φαγοπότι. Σας παρουσιάζουμε φωτογραφικό υλικό (πατήστε F5 για συνεχή ροή) και αργότερα θα αναφερθούμε με ρεπορτάζ εκτενέστερα στην γιορτή και τους οργανωτές.

 

ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 2 ΙΟΥΛΙΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ Η ΒΛΑΧΕΡΝΑ

Τετάρτη, 29 Ιουνίου, 2011 στις 4:37μμ | Κατηγορία: Ειδήσεις | Ν.Δ.Κ.

Tελετή έναρξης αγώνων Special Olympics

Κυριακή, 26 Ιουνίου, 2011 στις 2:28μμ | Κατηγορία: Ειδήσεις | Ν.Δ.Κ.

Εντυπωσιακή ήταν χθες βράδυ, στο Καλλιμάρμαρο, η τελετή έναρξης για τους αγώνες των Special Olympics. Μεγάλη παρέλαση με  10.000 αθλητές και μέλη των αποστολών, σκόρπισαν χαμόγελα σε όλο τον κόσμο, στέλνοντας μηνύματα  αισιοδοξίας και ελπίδας. Παρόν στους αγώνες και εκαντοντάδες εθελοντές, αναμεσά τους και συμπατριώτες μας από την Βλαχέρνα. Η Φυλλιώ Χαρ.Τσαρουχά, η Κατερίνα Ι. Ταβουλάρη (το γένος Φρ.Καβουρίνου) δίνουν κάθε μέρα τον καλύτερό τους εαυτό για την άψογη διοργάνωση των αγώνων των Special Olympics. Αξίζουν πολλά μπράβο, για αυτό που κάνουν. Το vlaxerna.gr παρουσιάζει φωτογραφικό υλικό και παρακαλεί αν υπάρχουν και άλλοι συμπατριώτες εθελοντές, να μας το αναφέρουν.

Στο Λεβίδι η 4η Συνάντηση του Forum για την υγεία και τις πολιτικές υγείας

Πέμπτη, 23 Ιουνίου, 2011 στις 3:18μμ | Κατηγορία: Ειδήσεις | Ν.Δ.Κ.

Την ιδιαίτερα δύσκολη για τα οικονομικά της περίοδο, που διανύει η χώρα μας, ένα από τα κεντρικά θέματα συζήτησης αποτελεί η υγειονομική και ασφαλιστική μεταρρύθμιση με στόχο την εξοικονόμηση δημοσίων δαπανών αλλά και τη βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών. Η ενοποίηση των ταμείων ΙΚΑ-ΟΑΕΕ-ΟΠΑΔ-ΟΓΑ και η δημιουργία ενός ενιαίου ταμείου Κοινωνικής Ασφάλισης, του ΕΟΠΥΥ (Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας), έχει αποφασισθεί σε αυτό το πλαίσιο. Η πρώτη για φέτος συνάντηση του Forum, στις 24-26 Ιουνίου 2011, στο Λεβίδι της Αρκαδίας, θα ασχοληθεί λοιπόν με το θέμα: «Είναι η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας η κατάλληλη πύλη εισόδου για την εκκίνηση μιας νέας Υγειονομικής Μεταρρύθμισης;»

Στη συνάντηση θα παρουσιαστούν και θα συζητηθούν τα διάφορα ζητήματα που αφορούν στην Υγειονομική Μεταρρύθμιση σε σχέση με τη λειτουργία του Ενιαίου Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ) και την παροχή Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας καθώς και τη διαχείριση ανθρωπίνων πόρων μέσα στο σύστημα.
Στόχος είναι από τη συνάντηση αυτή να βγει μια ξεκάθαρη θέση για το πώς θα πρέπει να προχωρήσει ιδανικά η ανάπτυξη και η λειτουργία του ΕΟΠΥΥ.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης της Αρκαδίας θα αποφασισθεί το θέμα της δεύτερης συνάντησης του Forum, που θα πραγματοποιηθεί τον Νοέμβριο 2011, και θα έχει πιθανότατα ως θέμα τη συγχώνευση των νοσοκομείων. Συντονιστής του Forum για την Υγεία και τις Πολιτικές Υγείας Απόστολος Δόλγερας, Επιστημονικός Συνεργάτης Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας. Πρόκειται για μια κλειστή διοργάνωση, δηλαδή η συμμετοχή είναι κατόπιν πρόσκλησης και αναμένεται να συμμετέχουν περίπου 50 άτομα. Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στον συνεδριακό χώρο του συγκροτήματος «Δρυάδες» στο Λεβίδι Αρκαδίας.